luk4sz, czy auto miało robiony jakiś mod na mapach? Bo jeśli tak, to masz błędy w prawidłowej komunikacji magistrali CAN, które mogą wynikać z moda. .
[O1] Prośba o ocene logów
Zwiń
X
-
grupa 11 i na dole w lewym rogu basic settings potem log i przez ok 50 sekund loguj.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
O ile mi wiadomo to robisz na postoju ustawiasz w basic settings i logujesz cisnienie powinno zmieniac pomiedzy 960-1040mbar. mozesz tez zobaczyc jak rusza sie sztanga i sluchac czy nie sycza przewody. Druga metoda oceny gruszki to podpinasz pod wezyk strzykawke jak najwieksza z apteki i na wylaczonym silniku mozesz wywolac jej ruch i bedziesz widzial czy nie ciagnie lewego powietrza.
Komentarz
-
-
nie wiem czy dobrze zrobiłem ale wklejam te logi z basic setting
a także błędy:
zapomniałem ostatnio wklepać
3 Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 -
_________________
Komentarz
-
-
Bardzo maly ruch wykonują kierownice VTG.
Do sprawdzenia w pierwszej kolejosci grucha.... jesli OK... niestety trzeba bedzie ponownie wyrwac sprezarke do weryfikacji (pierscien) lub czyszczenia.
Dla spokojnosci sumienia mozesz podmienic N75 na N18 i powtorzyc logi.
Dynamiczne - 011 i 010 oraz 011 Basic Settings.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
Komentarz